Äntligen!

Detaljer av bilder hämtade från min bloggkategori "Dagens".
 
 
ÄNTLIGEN har jag blivit tillfrågad, intervjuad och fotograferad med anledning av mitt intresse för kläder och mode!
Det känns som att hela mitt livs samlande av kläder, skor och accessoarer, modetidningsläsande med mängder av vikta tidningshörn och inringande och kryssande vid extra attraktiva kombinationer och detaljer, butiksplogande och webbutikmanglande på allehanda världsomspännanande shoppingsidor för kläder, har nått till denna punkt: att få bli intervjuad och fotograferad för min subtila känsla för form och färg.
 
Förra veckan blev jag nämligen kontaktad av medieeleven Maja Kemi som skriver för Midgårdsskolans fria elevtidning
O(R)DEN. De ville ha med mig som representant för den återkommande delen Sno stilen.
 
Alltså! Så hedrande! 
 
Så igår blev jag alltså intervjuad och fotograferad.
 
Och jag tänker så här efteråt att det kanske möjligtvis inte blev riiiktigt som jag tänkt. Att jag nog var lite för stressad efter en hektisk lektion jag just haft och som en följd av detta nog satt lite för mycket Osis dust it i mitt andra-dagen-efter-shamponering-hår. Och kanske framstod jag som lite väl överladdad då jag tappade ut min sminknecessärs innehåll på golvet och kammade håret precis när intervjun skulle starta och kanske jag var lite ogenomtänkt och simpel i svaren på frågorna och tillslut stel som en robot på bilden.
 
Men va fan. Jag är äntligen med i ett stilreportage!
 
Läs gärna fotoeleven Melina Hägglunds inlägg om O(R)DEN, Midgårdsskolans fria tidning.
Och har ni inte blivit avskräckta kan ni se alla mina dagens klädsel här på bloggen här.

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Fina färger på nagellacken:)

Svar: Tackar! Det är ju så fin detalj med målade naglar tycker jag. Synd bara nagelrackarna ska ha så lätt att gå av, i alla fall mina :-) Kram/Anita
Anita Blomkvist Johansson

2013-09-26 @ 11:15:47
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0