Leopardkvinnan

Det kom ett paket från Dorothy Perkins idag som jag beställde för en dryg vecka sen. Och det var ju kul att få.
 
Men vänta, hur tänkte jag nu? Tre leopardmönstrade klänningar i olika färgsättning...? Ibland går det lite snabbt när jag gör mina beställningar alltså, jag kommer ju bli kallad leopardkvinnan om jag ska varva mellan dessa! Och jag lär knappast skicka tillbaka nån av dem eftersom frakten är dyr till England så det får bli så.
 
Om ni själva blev sugen på leopard så hittar ni hela Dorothy Perkins utbud av leopardmönstrade plagg här.
.
 
Det kom ett fint halsband också, lite för kort kedja för min smak men den går ju bygga på.

Kommentarer
Postat av: MammaMedia

Haha, tre leopardklänningar! Hur många cocktailpartyn? Nä fy va vi jobbar mycket!Tur vi har varandra!

Svar: Cocktailpartyna finns än så länge bara i fantasin, kära kollega :-) Ja usch det är mycket nu. Tror jag måste ta ledigt eller sjukskriva mig snart. :-) Kram!
Anita Blomkvist Johansson

2013-10-09 @ 11:06:33
URL: http://mammamedia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0