Halloweeninspiration del1

Vi har taggat igång rejält för Halloween hemmavid, mest jag och Filip kanske. Igår hade vi fått hem en reklamtidning från Ö&B där det fanns en hel del roligt och billigt Halloweenpynt så jag och Filip drog iväg igår kväll en timma innan de stängde och shoppade ett par kassar med grejer.
 
Jag har inte kunnat fotografera det ännu eftersom det var för mörkt igår, men nu har vi det läskigt mysigt hemma, och jag återkommer nog snart med bilder på våra fynd :-)
 
Här är lite inspiration till Halloweenstilar som inte är för utklädnad utan helt enkelt bara dramatiskt snyggt för kanske någon utekväll närmsta veckorna. 
Samtliga plagg och accessoarer kommer från River Island och de flesta kläderna accessoarerna hittar ni under denna länk: Halloween på River Island.
 
Jag vet inte om jag skulle våga ha hela klädseln med jacka och allt, men kjolen är ju bara för snygg! Billig också; ca 130 kr.
 
Svartrandiga byxor, gigantiskt indianhalsband, kavaj med rombmönster och illröda klackar, hur coolt är inte det!?!
 
Också en mer stylish damig klädsel för den som vill vara lite glamourös Magica de Hex :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0