Halloweeninspiration del 2

Nästa lördag ska vi ha Halloweenfika och spökerier här hemma för Filip och någon eller några av hans kompisar. Förra året bakade vi en del läskiga kakor så det blir väl något liknande igen (jag bloggade om det då under inlägget Halloween och spökfika).
 
Nu har jag tittat runt lite på Pinterest för att hitta inspiration till dekoration och pyssel för att göra det ännu lite mer läskigt här hemma. Jag hittade en del enkla roliga saker som jag tänkte dela med mig utav:
 
 
Vi får väl se hur mycket jag hinner med men en sak är säker och det är att det här att glowsticks verkar vara väldigt användbart :-) Och att fylla plasthandskar och lägga i frysen så att man har en vit hand som kyler saftbålen är ju jättesmart. Där kan man ju också lägga i glowsticks så att saften lyser giftigt.
Sy fast plastinsekter eller annat otäckt på kläderna är ju också fiffigt.
 
Hoppas ni får nån nytta av mina tips, jag tycker det ska bli jättekul att testa! Gillar ni att pynta för Halloween?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0