Halloween på Midgårdsskolan

OBS! VARNING FÖR OTÄCKA BILDER!
 
Fågelskrämman Kasper Nilsson, MU1B
 
(Jag hoppas du läser det här nu Pelle ;-) *  )
Till min stora glädje är folk Halloweenklädda här på skolan idag! Jag har totalt missat den informationen, och jag känner att det är lätt hänt här i hörnan i vårt hus som inte direkt ligger i händelsernas centrum på skolan.
 
Jag har fotograferat några elever jag råkat på som varit Halloweenklädda som ni kan se här i inlägget. Tyvärr missade jag två tjejer som var klädd till otäcka dockor för jag hade inte kommit på att plocka fram kameran då, men jag hittade andra fina som ni kan se :-)
 
Zombien Julia Savolainen i MU1A var nog den äckligaste av de jag träffat på :-)
 
Stilrena skelettet Lovisa Gullbrandsson i MU1A.
 
Piraten Siula Grande TE1 med hennes offer (kanske :-)) dödingen Maria Hedlund TE1.
 
Kanske, kanske kommer jag fotografera fler Halloweenklädda om jag hinner gå en runda till, i såna fall uppdaterar jag det här inlägget senare.
 
 
*Jag har haft en liten dispyt med min man Pelle om när man ska fira Halloween egentligen. Han tycker den absolut inte firas nån annan dag än den 31/10 eller 1/11 medan jag menade att jag googlat info om att vi i Sverige firar i princip när som helst veckan innan Allhelgona. Tror ni jag har överbevisat honom nu? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0