Grymma masker av bildeleverna

Skit också, jag lovade ju i mitt föregående inlägg att det inte skulle bli mer Halloween här i bloggen, men så upptäckte jag att jag glömt publicera detta för en vecka sedan! Här kommer det: 

Som av en händelse (eller så är det mycket välplanerat av dem) så har Bild & Formeleverna i åk1 en utställning med otäcka masker på skolan just nu då det vankas Halloween. De har utgått från klassiska filmkaraktärer och sagofigurer men tolkat dem på ett grymmare vis.
 
Inga dåliga grejer, kolla bara:
 
Kaninen från Alice i Underlandet.
 
Sjöjungfrun Ariel.  
 
Snövit.
 
Disneys Robin Hood.
 
Den här karaktären vet jag inte vilken sagokaraktär den ska föreställa. Vet ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0