Äventyrspark och höstlöv

Det har varit en rätt så lugn helg fast jag har hunnit med en hel del när jag tänker efter, jag var till och med ut på krogen i går kväll. Också har jag varit ute en del i finvädret, soligt men lite kyligt. Här är lite bilder:
 
Igår, lördag, åkte jag och Filip till den nyöppnade äventyrsparken på Ersboda.
 
Tornen var HÖGA där! Får väl erkänna att jag inte var sugen alls att haka på Filip då han klättrade runt.
 
Idag på förmiddagen vid ungefär halv tolv mötte jag upp med min goda vän Anna-Karin som jag tog än så länge hemliga bilder på till hennes kommande hemsida. Vi åkte först till Hagaparken där löven fortfarande var frostigt glittriga.
 
Sen till älven som glittrade bländande i den låga höstsolen.
 
Även denna bild är tagen vid älven.
 
Senare under söndagen passade jag på att fotografera ett favoritträd i vårt kvarter när jag var på väg ut på en shoppingtur till Rusta. Tror det är en pil av något slag. Vad tror ni?
 
Lite närmare bild på det förmodade Pilträdet.
 
En knotig björk kom också med.
 
Och dess skugga :-)
 
För övrigt matar jag på med avsnitt av Breaking Bad så mycket jag kan, och det här är favoritpositionen. Dator och platta samtidigt. Började titta på den serien i veckan och är helt fast i serien trots lite långsamt tempo.  

Kommentarer
Postat av: paul

Supernajsa bilder Anita, du e så duktig med kameran eler är det möjligtvis din förmåga att se som är så bra, jag tror det!
Kram
Paul

Svar: Gulle dig Paul! Hur går det för dig? Du är väl på resande fot ännu antar jag? Ska bli roligt få en hemmakväll hos dig! Kram!
Anita Blomkvist Johansson

2013-10-21 @ 15:15:40
URL: http://pgrahn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0