Lördagsshoppingen; långkoftor

Här är shoppingen jag gjorde i lördags; två gråmelerade långkoftor från BikBok och två par örhängen som jag fick på köpet i samma butik. Får väl se om örhängena kommer till användning, kanske är för gammal för sån stil?! Jag köpte en kort svart tunn festkofta också, men den såg inte nåt speciellt ut så den får inte vara med på bild :-) 
Koftorna fanns i tre olika gråmeleringar, samt svart, inte helt lätt att välja kan jag säga! Jag valde till slut den ljusaste grå och den mörkaste grå. Hade nog tagit svart istället för mörkgrå om den hade funnits kvar i min storlek.
 
På BikBoks hemsida finns bara en gråmelerad modell att välja på, men de har kvar svarta i min storlek... ganska sugen på att beställa den och lämna igen den mörkgrå men jag ska fundera lite. Jag har ju så mycket svart. Å andra sidan är det ju himla snyggt med helsvart. Användbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0