Dagens i olika halsdukar

Idag premiärade jag de nya konjaksfärgade stövlarna som jag köpte i Stockholm. Sköna är de, och snyggare än de ser ut på bilden, men det blir så konstigt perspektiv när man står nära en spegel och fotograferar med lite vidvinkel på kameran, benen ser liksom förkrymta ut, helt fel proportioner.
 
Också kanske ni lägger märke till att jag har olika halsdukar på bilderna... Kollegorna Cicci och Paul började skratta när de upptäckte att jag hade två halsdukar i olika färg med mig och sen bytte mellan halsdukarna under dagen.
Alltså det blev lite stressigt på morgonen så jag hann inte besluta mig om vilken av halsdukarna jag skulle ha, så båda fick följa med för säkerhetsskull. Och jag förstår ju att det är lite... ja typ knasigt. 
 
Paul föreslog vänligt men med lite ironisk underton att jag ju kunde göra en omröstning om halsdukarna på bloggen, men nej så långt ska vi inte gå :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Stövlarna är ju bara sååå snygga. Halsdukarna med :-D Jag gillar den vita i kontrast till ditt mörka hår. Minns att jag själv som mörkhårig tyckte om vita plagg, att det passade, då man är ljusare i håret ser det så tamt ut, å vem fan vill vara tam ??? hehe

Svar: Haha, exakt! Vem vill vara tam! Jag tyckte det var svårare matcha kläder när jag hade min riktiga färg, mellanblond. Åh andra sidan kanske man passade i fler färger då.
Anita Blomkvist Johansson

2013-03-12 @ 08:18:02
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se
Postat av: Moa

Båda är snygga looker, halsdukarna är jättehärliga (de ser ut som såna man kan borra in sig i och känna sig supermysig i) och stövlarna toksnygga.

Glad fredag!

Svar: Hehe, tack du är snäll :) Kanske jag inte behöver ha lika stor val-ångest nästa gång ;)
Glad fredag tillbaka! Kram :)
Anita Blomkvist Johansson

2013-03-15 @ 08:56:06
URL: http://moamaria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0