Resedagens i blårödrandigt

I fredags premiärade en blåröd ärmlös maxiklänning med breda ränder till en blå vid topp, jag tänkte det kunde passa att resa till Sundsvall i också.
 
Maxiklänningar är årets favorit för mig men det har inte känts så passande att använda det under de kalla månaderna så det är först nu när värmen kommit jag börjat plocka fram mina långklänningar.
 
Skorna är inte nya men oanvända, jag köpte dem i Mallorca för två år sedan (!). Jag har liksom inte haft tillfälle att använda dem tidigare. Har väl för många skor att välja på helt enkelt. :)
 
Jag blev lite förvånad när jag tog fram maxiklänningarna som jag beställt från lite här och var då och då under hösten och vintern; det verkar som att jag köpt typ samma typ av klänning om och om igen. Blått rött och korall, gärna i ränder, verkar vara grejen för mig alltså detta år. Det blev lite som att ena handen vet inte vad den andra gör... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0