Piteårapport

Det här inlägget påbörjades i natt fast jag misslyckades med att publicera det då, så när jag skriver "idag" menar jag fredag:


Som vanligt är det svårbloggat från Piteå eftersom den enda internetuppkopplingen jag har är ett svajjigt sådant från mobilen. Dessutom är den enda fungerande kameran jag har med mig den i min iPhone. Storkamerans batterier laddade nämligen ur efter bara ett par bilder och jag hade glömt batteriladdaren hemma.

Jag kan i alla fall berätta att mammas födelsedagsfirande blev jättetrevlig! Vi blev tolv personer i mors och fars lilla stuga. Vi har inte varit så många samlade hos mina föräldrar sedan de sålde sitt hus för tre år sedan. Ändå saknades min ena bror, min kusin och Pelle, men han dök faktiskt upp på snabbvisit på sin mc lite senare på kvällen. Knasigt men kul :)

Idag har jag och Filip varit med min mamma och shoppat på pitestan. Vi gjorde massa fynd som jag får visa imorrn.

Nu är klockan 02:23 eftersom jag råkade somna med Filip. Missade därför helt min inplanerade filmmyskväll. Typiskt! Jag vaknade för ett tag sen och har varit och borstat tänder och pinkat i gräset :) Nu är det dags att sova, igen.

Bilder från mammas födelsedag och från lördagsmorgonen:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0