Filmer från skolavslutningen

Här är nåra filmer jag tog på studenternas skolavslutning. Istället för att tränga in dem alla i föregående inlägg om skolavslutningen som jag först tänkt så får ni dem samlade så här.
 
Det är mest filmer från dansarnas uppträdande. Eftersom jag satt så snett mot scenen gick det tyvärr inte att se musikeleverna när de uppträdde.
 
Alltså för de som är intresserade:
 

 

 

Row row row your boat from Anita B Johansson on Vimeo.

Rektor Fredrik styr allsången med studenterna.

 

 

 

Danstvåor på skolavslutningen 1 from Anita B Johansson on Vimeo.

 

 

 

Danstvåor på skolavslutningen 2 from Anita B Johansson on Vimeo.

 

 

 

Danstvåor på skolavslutningen 2 slutet from Anita B Johansson on Vimeo.

 

  

 

Danstreor på skolavslutningen from Anita B Johansson on Vimeo.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den första filmen med dansare är faktiskt danstvåor!

Svar: Vad bra du skrev det, tack! Då ska jag ändra...
Anita Blomkvist Johansson

2013-06-16 @ 19:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0