Pep walks

Jag tog superhjälten Mega Mind med mig på min pep walk idag. Han är inte ledsen, snarare lite tagen av sin självpåtagna uppgift att representera den som ska rädda världen varje dag. :)
 
Eftersom min kropp har samlat på sig en överdrivet stor mängd fett under läsåret så har jag satt upp som mål att äta mindre, lågkolhydrat men inte LCHF eftersom det är så komplicerat begränsande, och gå raskt i minst en timme per dag i alla fall så länge som jag är ledig.
 
Fast det är svårt det här med såna mål när man sen byter miljö, när vi var i stugan i tre dar här nu i början på veckan så var det som att de där målen var som bortblåsta. Och nu i helgen finns planer att åka till Norrbotten och släkten så som förr lär det väl bli svårt hålla målen där.
Tradigt! Jag blir så less på mig själv.
Nä men nu ska vi tänka positivt! Det skulle ju vara roligt komma i lite fler av mina favoritkläder än jag gör nu. Det får vara en morot att se framför sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0