Vårglada örhängen

Jag hade egentligen tänkt lägga ut lite fler bilder från konferensen jag var på med jobbet i Skellefteå igår, men när jag tittade på bilderna med skäggiga karlar och rufsiga kvinnor framför whiteboards och videoprojiceringar på vita dukar så insåg jag hur tråkigt det var.
 
Så istället kommer här ett inlägg med härligt färgglada örhängen från ASOS som kanske kan pigga upp. Och ge lite vårkänsla medan vi väntar på den riktiga våren. Gud vad jag behöver det just nu!
 
Här hittar ni örhängena, alla med mycket fantasifulla namn:
1. Jag är förtjust i det här med smycken som innehåller glittriga insekter. De här örhängena är ju i en rätt så imponerande storlek, så jag tänkte det var bäst visa dem på modell också. ASOS Fruit Doorknocker earrings.
2. Också insekter, men i mindre modell: ASOS Bug Earrings.
3. Fåglar som landat på örsnibbarna: ASOS Winged Bird Earrings.
4. Långa glittriga med lite lyxig känsla: ASOS Luxury Spike Gem Drop Earrings.
5. Lyxiga omatchande örhängen, jag gillar att de är olika: ASOS Mismatch Jewel Opulent Earrings.
6. Vet inte vad de har med vin och baguetter att göra, men fina är de: ASOS Vine Baguette Earrings.
7. Orange-korallfärg och grönt i stora örhängen, vem blir inte på gott humör då? ASOS Summer Doorknocker Earrings.  

Kommentarer
Postat av: Louise

Å så färglatt och fint, 5:an är min favorit av dessa tror jag :-D

Svar: Kul du gillar't! :)
Anita Blomkvist Johansson

2013-01-25 @ 14:52:55
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0