Vårfint från La Redoute

Det känns aningen tidigt med vårkläder redan nu, men jag råkade liksom halka in på La Redoutes nyinkomna vårkläder och hittade en del fint.
 
De här skorna i grått och rött alltså, så snygga! Jag kommer nog inte kunna låta bli att beställa dem. Skor/La Redoute
 
De skulle passa väldigt bra med denna klänning/långa tröja som jag också blev himla sugen på. Klänning/La Redoute
 
Den röda klänningen finns i en mängd andra olika färger, de här tycker jag också är väldigt fina. Jag misstänker att klänningen är för kort för mig så jag skulle nog bära den till byxor.
 
Jag tycker om den kraftiga klacken och blandningen av material guld/natur/vitt i dessa sandaletter. Sandaletter/La Redoute
 
Snygga skärp att matcha till Framtill är skärpet i en metallisk färg och resten är en kontrasterande färg. Skärp/La Redoute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0