Vårfint från Ellos

Nej, nu tar jag och slår till och visar ett litet vårigt hopkok av grejer från Ellos. De verkar ha satsat rätt många kort på den blå-beige skalan bland sina vårkläder och jag tycker att det är riktigt fint.
 
Blått och vitt kan bli lite hårt ihop, det finns risk för lite finska flaggan liksom, men beige och lite jeansaktiga blåtoner blir mjukare för ögat. Synd bara att det dröjer nåra månader innan man kan snajsa runt i nåt sånt här vårigt :)
 
Samtliga plagg och accessoarer finns att köpa i både blått eller beige, men jag visar inte alla i båda färgskalorna.
 
Uppifrån och ner, klicka på länken för att hitta dem på Ellos hemsida:
Boots i blått eller beige - Kuvertväska beige eller blå - Väska blå och beige - Kort jacka blå eller beige - Byxor blå - Parkas i blått eller beige
 
Om jag gör en beställning så blir det nog på den längre blå jackan, de blå byxorna och eventuellt de beige skorna, om jag nu inte tar mitt förnuft till fånga och tycker mig ha tillräckligt i garderoben :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Håller med om att det är fina färger att kombinera, skorna va snuygga, hur hög är klacken? och så gillade jag byxorna, coola :-D

Kram!

ps. kan man ha för mycket kläder i garderoben? ds ;-)

Svar: Kul du gillade det! Klacken är 10 cm, men det är 1,5 cm platå fram, så då blir det ju inte så farligt högt :) Typ råbekvämt! Haha!
Kram

Ps. Nja jag verkar då inte tycka det :D Ds.
Anita Blomkvist Johansson

2013-01-16 @ 08:14:08
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se
Postat av: Louise

haha, lite väl högt för mig, jag är så ovan numera ;-) men snygga! Kööööp!!!!! :-D

Svar: Allt går! :) Jag brukar tänka att om man inte kan gå i skorna kan man ju alltid sitta och vara fin ;P
Anita Blomkvist Johansson

2013-01-16 @ 11:01:21
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se
Postat av: Louise

hihi, ja det är helt rätt :-D

2013-01-16 @ 11:40:20
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0