Lägesrapport och vacker himmel

Det finns inte så mycket tid till bloggande nu, nu har vi ju börjat om här på jobbet och jag ligger så sabla efter i betygssättningen. Jag har suttit i flera dagar och bitit i en omdömesmatris/betygsmatris som jag försökt skapa för min kurs i grafisk kommunikation 1, och det är så jäkla svårt och jobbigt. Så efter att ha pratat med arbetskollegor med samma problem så har jag tillslut mailat skolverket i hopp om råd eller hjälp av något slag.
 
Det är tråkigt, segt, tidskrävande och svårt med omdömessättning och jag önskar bara det var över. Så det är väl fan bara få det gjort då :)
 
Vacker himmel och vackra träd var det idag i alla fall på väg från matsalen med några arbetskamrater, så jag var tvungen att stanna till och fotografera lite med min iPhone. Temperaturen har växlat en del senaste dagarna, från kyliga cirkus - 15 till nära värmebölja som - 1 grader idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0