En varm hälsning på Alla Hjärtans Dag

 
Jag har suttit och kämpat i Illustrator och försökt göra ett fint hjärta att lägga här som en hälsning till er, men jag blev för trött och missnöjd och kom ingen vettig vart. Så jag lägger istället in en vacker stulen bild på Hjärtnebulosan, en fantastisk hjärtformad flera ljusår stort moln av gas och rymdstoft som ligger i stjärnbilden Cassiopeia.
 
Vi i våran familj kommer inte göra nåt speciellt denna dag, jag har en fullspäckad dag och kort lunch, och är ju inte hemma från jobbet förrens vid femtiden och Filip går ju och sover vid sjutiden. Sen måste jag sätta mig och jobba igen. Så att gå ut och äta på restaurang eller nåt sånt känns uteslutet. Det skulle i såna fall vara på kvarterspizzerian då. Men lite rosa ballonger och lite rött pynt har jag hängt upp och ställt fram, och Pelle for iväg för att skaffa en liten överraskning till Filip.
 
Jag önskar er och mig en fin Alla Hjärtans Dag för det kan vi alla behöva.

Kommentarer
Postat av: Louise

Vad ambitiöst av dig att fixa med ballonger och så :-D Hoppas Filip blir glad över sin överraskning. Jag blir ju lite nyfiken hihi
Kram på dej och ha en fin alla hjärtans dag :-)

Svar: Oj, jag som har dåligt samvete för att jag inte gjort mer än balonger! :) Jag är också nyfiken, jag har ingen aning om vad Pelle skaffat :) Det blir sushi också har han kommit på, jag är skitglad för det, men dåligt samvete för att jag själv inte hinner fixa nåt. Kram på dig med kära Louise!
Anita Blomkvist Johansson

2013-02-14 @ 08:27:33
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0