Pest och pina

...vilken o-bra dag. Peakade på 39,8 i feber idag innan Ibumetinen började verka. Så det blir good bye till bokningen på Piteå Stadshotell där min lilla familj skulle bo två nätter i helgen för att kunna fira min kusin Marias 40-årsdag tillsammans med släkten. Alltså, vi skulle inte fira på hotellet, men vi skulle bo där.
 
Så jäkla tråkigt att inte få vara med! Filips alla kusiner skulle vara där också, kanske även vovven Dylan, så Filip hade ju haft det superkalas, för att inte tala om vi vuxna också.
 
Och att få bo på hotell och må gott hade varit lite som en förlängt födelsedagsfirande för mig, och lite som en alla-hjärtans-dag-grej och kanske hade vi fått chans att bubbla i bubbelpool. Gräma gräma...
 
Till råge på allt är jag sjukt (!) ful.
 
Låt er inte luras av det pigga leendet, det är bara där för att inte skrämma er alltför mycket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0