Hjärtan till Alla Hjärtans Dag

Jag har blivit sjuk och eländig och orkar egentligen inte sitta vid datorn, men jag känner det som att det inte kommer kännas bra vart än jag sitter.  
 
Det här inlägget med smycken och kläder med Alla Hjärtans Dag-tema har varit på lut ett tag, men jag har inte riktigt haft tid att ta tag i det förrens nu. Risken är ju att det blir lite kort om tid att beställ och få sakerna i tid till Alla Hjärtans Dag. Fast jag skulle nog chansa, min erfarenhet är att det brukar gå snabbt med de brittiska firmor jag hämtat artiklar från.
 
Alltså Alla Hjärtans Dag: ingen direkt viktig och stor högtid här och lika så bra är ju det, men jag tycker om att ha saker att se fram emot så på det viset så är det ju kul att det finns lite speciella dagar under året. Det finns ju inte så många heller som gör att man vill klä sig tematiskt, jag menar vem vill se ut som en semla på fettisdag, eller en kanelbulle på kanelbullens dag? (Ha ha, kul kul)
 
Här kommer lite smått och gott från ASOS, Dorothy Perkins och River Island, samtliga artiklar till budgetpriser.
 
Är du inte nöjd med mitt urval så kan du hitta en länklista längst ned!
 
Så vackra smycken i roséguldfärg, tycker jag! Örhängen/Dorothy Perkins. Halsband från Pilgrim som finns på rea och som kan bäras långt eller kort. Halsband/ASOS.
 
 
Lite samma ljusa färgtema på dessa som de första: Dubbla armband/ASOSÖrhängen/River Island.
 
 
Hjärtformat klockhalsband/ASOS. Bokstavshalsbandet har bara nåra få bokstäver kvar, jag valde visa det med K som i Kärlek, så de så: Bokstavshalsband/ASOS. Resterande bokstavshalsband här: Gogo Philip.
 
 
Lite mer av en jobbklädsel på Alla Hjärtans Dag. Jag gillar de vida ärmarna. Topp/ASOS Curve, Örhängen/ASOS.
 
 
Vit tröja med silvernitar i form av ett hjärta, kanske lagom blandning mellan sött och salt? Tröja/Dorothy Perkins, Örhängen/River Island.
 
 
För den som inte vill se ut lika snäller så kan ju den här svarta toppen med nitar i form av ett hjärta, och pyttesmå hjärtformade metallörhängen till vara passande. Örhängen/ASOS, Tröja/River Island.
 
 
 
Okej, det var det, men det finns mycket mycket att välja på när det kommer till hjärtan och det röda temat. Här kommer nåra fler länktips:
 
Allt med hjärtan: ASOS - Dorothy Perkins - River Island (klicka alltså på varje länk)
Femme fatale-klänningar i rött: ASOS - Dorothy Perkins - River Island 

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag älskar allt med hjärtan, så fint. De två tröjorna med nitar som formade ett hjärta hade jag mer än gärna burit :-D

Svar: Jag kan bara hålla med! Det är det som är det jobbiga med att plocka ut fina grejer för att lägga på bloggen - man blir så himla ha-sjuk! Haha!
Anita Blomkvist Johansson

2013-02-07 @ 07:56:05
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se
Postat av: Louise

Förstår det :-D Jag måste lära mig hur man gör sådana här kollage, ser så roligt ut :-P
Är du sjuk ? Tyckte jag såg du skrivit det någonstans, fb eller kanske på instagram, minns inte var hehe

Svar: Ja vi måste ju ha ett bloggmöte så vi kan kolla på lite såna där grejer :) Och jo jag är sjuk, har beklagat mig lite här och där om det, hehe.
Anita Blomkvist Johansson

2013-02-07 @ 20:40:01
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se
Postat av: Louise

Ja det måste vi ha framöver nån gång då det passar, I need it hihi
Fy för att va sjuk, du får krya på dej så mycket :-)
Kramis!

Svar: Tack! Kram! :)
Anita Blomkvist Johansson

2013-02-07 @ 21:19:52
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0