Det sista från AH-dagen

En sista rapport från den här Alla Hjärtansdagen: Det bidde ett oväntat grandiost firande tillslut, mycket tack vare att jag har en man som är imponerande generös och tänker till när det kommer till firande.
 
Han och Filip handlade go-sushi från Sagami, sen hade Pelle skaffat ett gäng med Hot Wheelsbilar som present och överraskning till Filip, nåra fina chokladbitar till oss alla och tulpaner och en resväska till mig (! till min Stockholmsresa som jag fick i födelsedagspresent). På tok för mycket, men också jättehärligt.
 
Själv köpte jag ingredienser till en tårta på väg hem från jobbet. En färdig tårtbotten som jag skar hjärtformad innan jag fyllde den och toppade med rosafärgad grädde:
 
Den var faktiskt ganska äcklig, fast det var nog mest för att jag var så himla mätt när vi åt den.
 
"Du ett tips," sa jag till maken efter allt firande, "...jag hade varit nöjd med tulpanerna" :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Verkligen generöst och påhittigt av Pelle :-D
Tårtan ser då i alla fall väldigt god ut, så där rosa och fylld med kärlek <3 hihi

Kramis!

Svar: Tårtan kanske är godare idag när den fått safta till sig lite, hoppas på det iaf :) Kram!
Anita Blomkvist Johansson

2013-02-15 @ 08:16:16
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0