Mellandagsreaönskningar

Det har faktiskt infunnit sig en del shoppingmatthet hos mig efter allt julklappsjagande där dagarna precis innan jul, så jag har väl inte varit så där särskilt sugen på att mellandagsreashoppa. Jag har bara varit och lämnat igen några av mina misslyckade julklappsinköp. Sen är det ju så himla mycket reor överallt som ju även innehåller stora mängder med s.k.i.t. så jag orkar liksom inte riktigt ploga igenom mina favoritsidor på nätet ens.
 
Bara för att inte missa det hela totalt så tittade jag trots allt igenom en del av Asos reagrejer och hittade förstås nåra fina saker:
1. Verkligen snygga stövlar som jag inte behöver, haha! Men för 695 kr kanske man slår till ändå. Länk stövlar.
2. Jag vore ju inte jag om jag inte ville ha en ny kimono, eller hur? :-) 393 kr istället för 464 kr. Värt tycker jag. Länk kimono.
3. Verkligen assnygg lite dyrare klänning men jag kommer inte i den nu när jag gått upp så mycket i vikt senaste året. Fast drömma kan man ju. Länk klänning.
4. Vill väldigt gärna ha dessa skor i textil! Kostar 635 kr på rea så de är ju inte svinbilliga. Länk skor.
5. Ett par riktigt fina boots i läder, 554 kr. Skulle vara snyggt till stretchjeans och oversizekofta. Länk boots.
6. Varför inte en leopardklänning till? :-) Kostar bara 183 kr! Länk leopardklänning.
7. Verkligen fin bra-att-ha-maxiklänning för 323 kr. Länk maxiklänning.
8. Till sist de här djupröda skorna har jag spanat på länge, så himla fina. Nu kostar de 385 kr. Länk pumps

Kommentarer
Postat av: MammaMedia

Hej och god fortsättning! Gott nytt år åxå! Jag har verkligen haft bloggpaus dessa dagar. Men går igång lite på den där röda leopardklänningen, torts att det är något som står emot regn och vind som bör bäras. Jag har fortfarande lite shoppingbaksmälla fter inköpet av min Fjällräven Expedition! Kram så länge! Bra jobbat med bloggen!

Svar: Hej fina Cicci och god fortsättning! Tack för peppningen; jag har haft en del dötid så det har passat blogga lite via mobilen, fast det blir tråkigt gryniga bilder med mobilkameran. Ser fram emot att se din fina Fjällrävenjacka! Du måste nog köpa matchande mössa, handskar, halsduk ;-) Kram på dig!
Anita Blomkvist Johansson

2013-12-28 @ 20:37:45
URL: http://mammamedia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0