Hoppsan

I helgen gick det iväg en beställning av två (2!) par over kneestövlar från H&M:s Paris Collection.
Hoppsan kan man säga. När det kommer till vissa kläder verkar jag tro att jag är en ung slank fotomodelltyp. Och rik. Och att det inte finns problem med att folk svälter och att man ska undvika att överkonsumera så att man lämnar ett litet fotavtryck på denna jord.
 
När kollektionen kom ut för ett par månader sedan så hann jag inte med i svängarna och 41:orna (min storlek) försvann i ett hujj, och sen satt jag och ångrade mig jättelänge att jag inte gjort en beställning.
 
Nu i helgen såg jag plötsligt att modellen  fanns inne i både den beige mockamodellen och den svarta skinnmodellen i min storlek och ingen annan, så nu har jag då beställt båda. Fast jag tänker mig väl inte att jag ska behålla båda.
Jag tänker mig att det ska funka till lite grövre kläder, typ långkofta och tjocktröja som i bilderna överst. Eller till nån knälång finare klänning på krogen.
 
Ja ja, vi får väl se om jag ens kan ha dem, mest troligt blir det väl retur på fläcken.
 
Eftersom jag tydligen fått för mig att jag ska äga alla kimonos i hela världen som jag ser så råkade det slinka med en mörkblå och svart sådan också:
 
De går att hitta dem under "koftor" förvirrande nog, men här är direktlänken: Blå och svart kimono/H&M
 
Så där ja, det var min bikt.

Kommentarer
Postat av: dena

hej! jag letar efter den svarta kimonon, men jag tror den inte går att köpa längre... hör gärna av dig om du vill sälja din :)
[email protected]

Svar: Den är tyvärr såld sedan länge! Men det finns många fina kimonos överallt nu, testa Asos till exempel. Lycka till.
Anita Blomkvist Johansson

2016-03-01 @ 23:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0