Läsårets första dagens, i maxikjol

 

Första inlägget på arbetsåret börjar jag med att visa en dagens klädsel i dålig bildkvalitet. (Vi tjuvbörjade egentligen att jobba i fredags med att lyssna på föreläsningar på en annan skola, men idag kändes det mer på riktigt.)

Jag tyckte jag var lite smått genial när jag för en tid sedan kom på att man kan dra upp en stretchig maxikjol över bysten och bära den som mer mellanlång klänning.
Det fungerar ännu bättre tycker jag om maxikjolen är smalare och rakare än den jag bär i bilden, en kjol som för övrigt är inhandlad på rea i Florida förra sommaren.


Kommentarer
Postat av: Louise

Snygging!

Svar: Äsch, nu var du bara snäll! <3
Anita Blomkvist Johansson

2013-08-13 @ 07:52:05
URL: http://blandatmedlouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0