Jag överlevde!

Jag var inte lite nervös och stressad över att möta de nya ettorna på Estetik & Media idag! Vid klockan 5 på morgonen vaknade jag och var pinknödig och fick sen lite svårt att somna om eftersom jag började tänka på att vi skulle ta emot dem. :-)
 
Det visade sig ju inte alls vara nåt farligt förstås, de verkar rågulliga om än lite tystlåtna och, får man förmoda, nervösa de med så här första dagen. Sen är ju min kollega Ludvig en klippa, lite mer stabil och sansad än jag, så när jag snurrade till det så såg han till att vi kom på banan igen :-)
 
Eleverna fick efter en massa information och presentationslekar sluta dagen med att skriva ett litet brev om sig själva som det var jätteroligt att läsa igenom. Det känns redan som att man känner dem en aning. Tyvärr känner de inte oss så bra eftersom vi glömde att vi tänkt göra en lite grundligare presentation av oss själva på eftermiddagen :-) ... men vi får göra ett nytt försök imorrn.
 
Här håller Ludvig i en sån där klassisk namnpresentationsövning där man ropar ett namn på någon ur gruppen och kastar bollen till den som direkt ska säga ett annat namn och kasta bollen vidare, osv.

Kommentarer
Postat av: paul

anita
Klart att ni fixar det jätttebra. Kul att du får kompa med LUdvig han är en klippa, kan det bero på efternamnet? Nää det är nog nåt annat.
GoodLuck!

Svar: Hehe, jo han får lov att ta över din trygga mantel Paul! :-) Tack ska du ha!
Anita Blomkvist Johansson

2013-08-19 @ 21:59:56
URL: http://pgrahn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0