Söndagsnöje

På söndagen kunde jag och Filip ha bilen och vi kom oss iväg ganska tidigt på vårt inplanerade söndagsnöje som var att besöka Fantasyland. Jag ville vara där när det öppnade eftersom det kan bli ganska mycket folk där framåt dagen. Samt att vi ville slippa köa för min och Filips favoritattraktion: en jeep med ett tvspel där man med hjälp av två kulsprutor kan sitta och skjuta muterade insekter och djur i djungeln.
 
Tyvärr var ena kulsprutan ur funktion så det blev inte riktigt så kul som vi tänkt, men vi fikade och lekte och spelade och höll på där med en massa annat i över ett par timmar innan vi sen for och handlade på Coop Forum och Kappahl. Jag tycker bara lite synd om Filip där på Fantasyland, det blev lite småsegt för honom, och det skulle säkert vara ännu roligare om han hade en jämnårig kompis med sig.
 
Drömprinsen kör Snövits vagn.
 
I stora hoppborgen.
 
I lilla hoppborgen.
 
I Spindelmannens bil.
 
Vi fikade och Filip fick riktigt fula men coola gelegodisar i form av insekter. Huga! De hade han roligt med hela kvällen hemma sen, gjorde ett bo åt dem och lekte kurra gömma med dem.
 
På Kappahl fick vi syn på den här fejk-skinnjackan och en cool mössa som vi bara var tvungna att prova. Filip kände uppenbarligen coolness flöda över honom så han posade som rena streetslickern och jag kunde inte motstå handla grejerna åt honom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0