Utklädd på Kulturcentrum

Det har varit lite glest med inlägg här i bloggen på sistone, men det är inte för att jag inte velat uppdatera. Jag har varit för stressad och haft för lite tid att tänka ut och göra inlägg så det har helt enkelt fått vänta. Sen är det ju inte så där himla kul att lägga ut iPhonefotade bilder i kackig kvalitet hela tiden, för det är oftast den "kamera" jag har närmast till hands.
 
Men nu blir det trots detta en drös bilder tagna med min iPhone i alla fall, men det är för att det känns lite värt; vi var nämligen på Kulturcentrum igår och klädde ut oss, gjorde rönnbärspynt och dansade hiphopdans som leddes av två unga coola roliga och duktiga killar. De hette Hampus och Rasmus och kallar sig "Combined". Besök deras hemsida här: Combinedcompany.com. Hampus visar sig vara elev på dansprogrammet på skolan där jag jobbar, Midgårdsskolan, ser jag på deras hemsida, och Rasmus går på Dragonskolan.
 
Jag tog ett gäng färgglada bilder på när Filip klädde ut sig i glittriga glansiga kläder till prinsessprins och därefter clownkung, och det känns värt att visa trots dålig bildkvalitet:
 
Fint... men vänta, en detalj saknas...
 
...festslipsen!
 
Efter hiphop:en var det dags för ny outfit. Clownkungens. 
 
Vila fötterna i de höga klackarna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0