Rabatt på Dorothy Perkins skor idag!

Dorothy Perkins har 20% rabatt på sina redan prisvärda skor idag! Och jag hittar förstås flera stycken jag inte skulle ha nåt emot att fylla garderoben med. 
 
Speciellt fastnar jag för flera med leopardtryck. Jag skulle faktiskt inte ha nåt alls emot att prova på att vara tant-dekadent i leopard känner jag :)
 
De flesta här nedan är i skinn, mocka eller textil och de dyraste kostar inte mer än högst ca 600 kr med rabatten avdragen. Sen tillkommer en fraktkostnad på ca 65 kr.
 
Du hittar alla skor här; Dorothy Perkins skor 
Nr 1 och 2 är nog mina favoriter. Nr 1 är i skinn och kostar ca 572 kr och nr 2 är i textil och kostar ca 370 kr.
Banana-heels:en, alltså nr 9 och 10, med glitterklack är heller inte att leka med. Snygga!
Fast jag är ju i behov av platta snygga skor så att jag kan gå och vara schnygg samtidigt så att säga. Så nr 3 och 5, tillsammans med nr 1 då, tycker jag är ovanligt snygga för att vara platta.
Och resten är ju förstås inte heller nåt jag skulle säga nej till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0