Dagens i neongult

Pinsamma fröken slår till igen; här är dagens fotograferad vid toaletterna på skolan igen. Fast denna gång vid toaletterna på nedervåningen där det är bättre belysning, bah' så ni vet :)
 
Inte nåt särskilt speciellt med kläderna förutom att jag bär neongul tröja. Det har jag aldrig gjort tidigare. Jag matchar med bland annat en inte lika neongul klocka och dito armband, men jag tycker det fungerar ändå.
 
Om någon undrar om det inte finns någon hejd på ytligheterna i bloggen numera så vill jag bara säga att när jag har det lite tungt, speciellt på jobbet, så är det som en ventil att fly in i denna lättsamma värld av kläder, smycken och skor, och tillvaron blir liksom lättare och roligare och mer hanterbar.
 

Tröjan är ett reafynd från LaRedoute, svarta stretchjeans kommer från Lindex Generous, skor från Vagabond, väska från Åhléns och människan är producerad i Boden. Det mesta går inte att få tag på längre, men byxorna finns kvar i Lindex butik eller här i Lindex webbshop.
 

Klockan hittar du här på Ellos rea. Armbandet köpte jag på GAP i Orlando i somras. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

I really DO feel again me in your beskrivning av tillvaron. Tusen och åter tusen saker som snurrar i huvudet på jobbet, som måste göras nu och hela tiden. Ämnen för blogginlägg gror som värsta pandemin och kräver också åtgärder och då är ju det SÅ mycket roligare. Och debatten om yta/innehåll är alltid lättare att föra om man har snygg outfit;)

Svar: Tack för stödet Cicci :) Kram!
Anita Blomkvist Johansson

2012-09-13 @ 11:05:34
URL: http://mammamedia.blogg.se
Postat av: Moa Linnéa Lapinniemi

Åh, perfekt färg på tröjan Anita! Känns bra att se att det inte bara är jag som köper kläder i denna neongula färg. Kör hårt! :D haha

Svar: Hehe, tack tack Moa! Jag blev lite överrumplad över den neongula färgen när jag fick hem tröjan från postorderfirman, men den är ju faktiskt jättefin. Kanske det blir neonrosa härnäst? ;) Kul se din blogg förresten! Ska titta lite mer vid tillfälle. Kram!/Anita
Anita Blomkvist Johansson

2012-09-14 @ 17:10:38
URL: http://vaniljchoklad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0