Dagens i mörkblå kappa

I våras köpte jag en mörkblå kappa till ordentligt rabatterat pris på LaRedoute. Det blev inte att jag hann använda den då eftersom det hade hunnit bli för varmt, så först idag hade den premiär.
 
Pelle var inte urförtjust när jag tog fram den häromdagen, han tyckte volangerna på framsidan var som ett skrövel, så han tyckte jag skulle skicka tillbaka kappan. Men det gick ju inte, haha.
 
Samma modell av kappa finns att köpa även nu till nedsatt pris i färgerna vinrött, grått eller svart. Klicka här för att se kappan på LaRedoute.
 
Eftersom kappan är mörk och svårfotograferad så tog jag en bild på morgonen när jag kom till jobbet och en bild i en annan spegel när jag skulle åka hem för att försöka få till en bild någorlunda. Det gick väl si så där: 
 
God morgon.
 
God eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Louise

Tycker kappan är superfin, jag gillar volanger dessutom :-P Jag köpte själv en kappa igår så jag längtar att få inviga den, så kul att förnya lite i garderoben :-D

Svar: Tack, skönt med lite stöd :-P Jag har väl tänkt lite att den kanske är lik en morgonrock, hehe. Det skulle vara kul få se ditt nyinköp! Det är så kul inspireras av andra. Kanske du kommer till A ikväll?
Anita Blomkvist Johansson

2012-09-29 @ 11:49:58
Postat av: Maria - Min väg till fotograf

Tycker du att en blogg är bäst när det är massor inlägg som är lite mindre bra eller lite färre inlägg som är bra? :D

Svar: Oj, svår fråga. Det beror väl på vad syftet är med bloggen, men jag tror att det är bra att ha en levande blogg som inte uppdateras för sällan. Och hur vet man vad som är bra/dåliga inlägg? Olika saker passar olika personer.
Anita Blomkvist Johansson

2012-09-29 @ 16:14:46
URL: http://mariapalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0