Dagens i blommiga byxor

Det är helt och hållet Sania Claus Deminas fel att jag idag bär blommiga byxor på mig. Vem trodde att den dagen skulle komma? Men se bara så jäkla snyggt det är i detta inlägg  ur hennes blogg: Flower Power.
 
Efter att ha sett de bilderna och efteråt ett tag övervägt idén om att bära blommiga byxor, så hittade jag ett par på Asos.com vilka är det par jag bär på bilden. Jag hittade faktiskt också de blommiga byxor Sania visar i sitt inlägg på H&M senare, men modellen funkade liksom inte på mig, så jag sålde dem på blocket (se mitt inlägg här där jag bär de byxorna). Lite ångrar jag mig, jag kunde ju kanske försökt sy till dem lite.
 
Nå, hur som helst. Glad blir man av allt det blommiga i alla fall:
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Vilken cooling du är! Snyggt med blommiga brallor, själv har jag utmanat mina vanliga klädval och burit aprikosa jeans i sommar, man får ta det ett steg i taget :)

Svar: Hehe, jo värstans cool ;) Jättesnyggt med aprikosa jeans hördu! Jag tycker det är så roligt att det liksom blivit tillåtet med färg :) Kram/A
Anita Blomkvist Johansson

2012-09-07 @ 14:23:48
URL: http://moamaria.wordpress.com
Postat av: Anonym

Jag tycker att du fått till dina dagens outfitbilder himla snyggt, coolt liksom, färgmättat och kaxigt. Och vilken tur att du var på jobbet idag så att du fick se min nya kjol. LOVE!

Svar: Men du schnäll anonyma Cicci :) Och din kjol var ***** :)
Anita Blomkvist Johansson

2012-09-07 @ 23:46:22
URL: http://mammamedia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0