Nya röda pumps på väg

 
 
Oj vilken tur jag nyss beställde dessa pumps, för jag har ju inga röda pumps* sedan tidigare. 
*Obs! Ironi!
 
Som en missbrukare och massbrukare av skor känner jag att jag måste komma med en ursäkt eftersom jag köper ett par röda pumps igen: 
För några år sen blev jag galet kär i ett par röda mockapumps med hög rak klack som jag såg i gatuvimlet på en resa till Stockholm. Jag tyckte de var alldeles för fina för mig, och för övrigt hittade jag dem sen inte i min storlek i Rizzobutiken när jag väl ångrat mig. Jag har sen tänkt på dem många många gånger.
 
När jag i helgen såg dessa väldigt lika i budgetvariant på Eurosko i Piteå så kändes det som att det var ödet.
 
Nu var det inte där jag köpte dem, de hade dem inte i storlek 41, så jag har istället beställt dem från Footways. Gratis frakt och retur om jag inte kan ha dem, och dessutom var de 86 kronor billigare än i butik!
(De är inte i läder som det står i beskrivningen på Footways, utan i syntetmocka.) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0