Helgen i bilder

Min helg sammanfattad i några bilder:
 
Lördagens väder var väldigt grått. Det kändes som att det aldrig blev ljust den dagen.
 
Filip fick mustasch i en ny app vi installerat på min iPhone.
 
Senare blev det dags för 50-årskalas i Sävar där vi umgicks med många trevliga släktingar och arbetskamrater till födelsedagsbarnet.
 
Vi åt och drack gott och firade Filips faster eftersom det var hon som fyllde femtio.
 
Filip höll hög fart hela kvällen och jag drack inte ur fyra vinglas samtidigt, bara tre :)
 
På söndagen for vi iväg till Sandbackakyrkogården och tände ett par ljus i minneslunden. Jag kände mig sorgsen över all sorglig saknad och kärlek till så många, många nära.
 
Vi lämnade Sandbackakyrkogården...
 
...och åkte till Backens kyrka för att se alla ljus där.
 
Backens kyrka var öppen och vi var in en stund och tittade och funderade och beundrade den fina medeltidskyrkan. 
 
Det var lite från helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0