Glad pojke

I våras var det skitjobbigt nästan varje morgon att lämna Filip på förskolan. Han grät och sprang efter mig och fröknarna fick hålla fast honom vid många av lämningarna. Sen for man på jobbet med en klump i magen och önskade att man kramat honom en gång till.
 
I höst har han bytt till storbarnsavdelningen, och det har blivit helt annorlunda! Jag minns inte ens om vi haft något jobbigt avsked på hela hösten.
 
Min gissning är att han hade lite tråkigt i våras på avdelningen med de mindre barnen, han hade inte så många att leka med i hans egen ålder och kanske han kände sig lite ensam.
 
Glad idag som man alltid vill ha det! Också hade han ju en kul t-shirt som jag och hans fröken pratade om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0