Gårdagens Barbaskön

Min nya svarta stickade väst med delar av fuskpäls fick kollegan Maja att utropa "Barbaskön!" när hon såg mig. Inte så dålig liknelse faktiskt, jag har alltid helst identifierat mig med den konstnärliga go-lurviga Barbaskön utav alla i Barbafamiljen.
 
Också känner jag mig lite småflott i den, jag minns aldrig att jag haft nåt plagg med pälsdetaljer tidigare. Jättevarm är den också, egentligen för varm för att ha inomhus, men det är så kallt i vissa lektionssalar som jag håller till i på mitt jobb så den behövs faktiskt.
 
Västen finns inte kvar i svart på H&M:s hemsida, men de rear ut den fina vita som jag också är lite sugen på.
Se vit pälsväst /H&M.
 
Guldfärgad metallklocka/River Island, Väst/H&M, vinröda stretchjeans/Lindex (slut i butik), vinröda skor/Din Sko.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0