Fars dag i stugan

Vi firade fars dag med en helg på stugan. Jag blev förkyld precis till helgen och var lite så där lagom bedrövlig, jag matchade faktiskt det griniga blåsiga gråvädret ganska bra.
 
Men jag klarade i alla fall av att både laga gomaten och baka kladdkaka. Fast att fotografera verkade jag inte klara av så bra, tog bara nåra få bilder till Instagram, men glömde fotografera de fina muggarna Filip målade till sin pappa som farsdagspresent. Jag har försökt rita en bild av muggarna som ni kan se nedan, fast de var finare och färggrannare i verkligheten.
 
Den tecknade versionen av Filips muggar.
 
Vädret och mörkret.
 
Myset.
 
Pyssel: I Filips Bamsetidning fanns tips om att man kunde göra egna snöflingor, så då bestämde Filip att vi skulle göra det. Jag fick stå för klippandet eftersom det var svårt för Filips smånävar att knipsa genom lagren av papper.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0