Utflykt på midsommardagen

Det var ännu finare och varmare väder på midsommardagen än på midsommarafton. Jag lyckades till och med få pyttelite solbränna, min första för i år. Och mina första myggbett, fast det kändes inte riktigt lika bra.
 
Vi tog en bilutflykt till loppisbutiken Andra varvet i Sikeå och sen åkte vi vidare och stannade till en stund på Klössands Killingsands fina strand.
 
Jag lyckades inte hitta något på Andra varvet, men Filip hittade en påse med bilar och Filips farmor hittade kopparkärl och glassar.
 
I Killingsand badade jag fötterna i havet för första gången i år.
 
Filip blev så ivrig av fotbadandet så hux flux stod han där helt utan kläder. En liten stund i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0