Floridaresa - Lata dagar

Jag vet inte vad som har hänt, men ända sedan vi kom till fina huset här i Cape Coral så har lusten att hitta på saker liksom runnit av oss. Vi slöar mest här "hemma", vid poolen eller i skuggan.

 

Det är väl solen och den massiva fuktiga värmen som gör att man liksom inte orkar. Bada har vi inte gjort på ett par dar trots att vi har pool, för inte ens här slipper man/jag undan otyg som mens och Pelle fick en släng av AC-sjuka, dvs ont i halsen och hängig för att han råkat bli nedkyld av AC:n.

 

Igår lyckades jag till min förvåning övertyga Pelle om att det skulle vara skönt för honom att vara i svalkan på ett en "mall" medan jag shoppade, så jag gjorde en del fynd. Och Filip åt blå och röd vaniljglass.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0