Hemmadag ute (nu med bilder)

Korrigering av tidigare inlägg: Det ville sig inte riktigt att blogga från mobilen när jag först skrev detta inlägg, så jag fick först inte med några bilder i inlägget. Men nu har jag alltså publicerat inlägget igen, MED bilder.
 
Nu är vi hemma igen från min och Filips släktresa till Nyköping tillsammans med mina föräldrar. Pelle bestämde sig dessutom att ansluta sig till oss ett par dagar hos släkten så det blev ju ännu bättre.
 
Vi har haft det då himla bra och trevligt och det finns massor med bilder jag kommer att lägga ut från resan. Men just här och nu kommer lite bilder från idag, vår sköna dag hemma som blev en promenad upp till friluftsmuseet på Gammlia. Filip fick åka häst och vagn, mata djur och spana på andungar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0