Önskelista - Klockor

Att upprepat skriva önskelistor om vad man vill ha i födelsedagspresent må vara bland det ytligaste och banala man kan skriva om, men å andra sidan är det roligt att då och då sitta och tänka på grannlåt så här i den gråa vardagen. Jag tror väl inte direkt att jag kommer få något utav det i födelsedagspresent, men hoppet är det sista som överger en människa sägs det ju.

Det blir klockor denna gång. Där har jag några favoriter jag har hållit koll på senaste året;

De på översta raden heter från vänster Aqua Libre och Pinkish Libre, och de på nedre raden från vänster heter Corniche Chrono och Coral Flamingo. Alla fyra modeller kommer från TRIWA.

Helst vill jag nog äga den första, Aqua Libre, och den sista, Coral Flamingo som tyvärr verkar väldigt svår att få tag på numera. Priserna ligger på mellan 695:- och 1295:-.

Kommentarer
Postat av: Louise

Skitsnygga och man blir så glad av färgerna, håller tummarna att du får en då du fyller år :-D



Kram!

2012-01-24 @ 08:27:34
Postat av: Anita BJ

Jamen visst blir man glad av färgerna Louise! Sån vår-sommarkänsla så det nästan pirrar i kroppen :)

2012-01-24 @ 11:06:01
URL: http://anitabjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0