Lite om helgen

I helgen har min kommande födelsedag för-förfirats med ett besök från mina föräldrar. Egentligen fyller jag nästa helg men då jobbar Pelle så det passade bättre att de kom denna helg.

Mor och far kom fredag eftermiddag och åkte söndag förmiddag, så det blev inte så långt besök och vi hann inte göra så mycket. 

Vi hann i alla fall se den fotoutställning som kollegan Paul Grahn och min numera pensionerade kollega Låke Stomfelt haft stående på Västerbottens Museum sedan december. Utställningen är jättefin och heter Kina - Tre tider tre fotografer och står till och med den 5:e februari. Så skynda dit!


Far och mor. Eskil är inte sur även om det ser ut så, men det var svårt få till en bild där båda tittar in i kameran samtidigt så det fick bli denna.


Filip fotade loss med mormor och morfars kamera. Jag hann inte kopiera bilderna, hade säkert varit roligt att se vad det blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0