Kimonoråd önskas

För någon vecka sedan fyndade jag en fin kimono för blott 124 kronor på Indiska. Den var inte på rea, utan jag hade både en bonuscheck att utnyttja plus att jag fick den en viss procent billigare pga en skavank i sömmen.

Jag vet att det är en morgonrock, men nu undrar jag om ni tror att jag kan använda denna kimono som en slags öppen kappa ovanpå nån slags somrig utstyrsel när gräset är framme igen? Eller har jag gjort bort mig då så att folk kommer viska och titta bort generat? :) 

Jag hade inte tänkt mig ha det på jobbet, utan privat, kanske i nåt festligare sammanhang. Kanske med byxor och linne som på bilden jag lagt in längst ned i inlägget. Eller kanske med en knälång klänning under.

Här kan ni se kimonon på Indiskas hemsida.


Pinsam i provhytten på Indiska.

Min inspiration:


Nicole Richie i kimono.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0