Lördag och lite mer firande

Lördagen började rent ärligt riktigt skittråkigt; det var smällkallt ute, Filip hade feber, Pelle var på jobbet och hade bilen så det var rätt segt för både mig och Filip. Jag har inte Filips pappas tålamod när det gäller att leka länge länge med lego och småbilar (stackars son, jag har alltid så dåligt samvete över det) men jag gjorde mitt bästa.

Jag somnade med Filip på eftermiddagen och när jag vaknade kände jag mig plötsligt rätt så peppad på att ta mig ut i kylan och till en dejt med min kära vän och kollega Eva Lena som fyllde år (dagen efter mig). 

Vi möttes på urmysiga Socialize som i och med den trevliga gårkvällen aspirerar till att bli ett nytt favorithäng. Därefter gick vi vidare en stund till Invito där vi träffade min kusin (som för övrigt fyller år idag, grattis!) med sällskap.


Fint legohus, alldeles nybyggt.


Fint legohus, alldeles nykraschat.


Väldigt goda ost- och köttfat på Socialize. Rekommenderas!


Den här urdåliga bilden får illustrera hur nöjda jag och Eva Lena var över Socialize och kanske just för stunden ännu mer glada över den stora helspegeln på toaletten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0