Bloggkrångel

Min blogg krånglar väldigt mycket just nu och jag känner mig lätt förtvivlad över det. Bloggen går inte att se om man går direkt in på bloggens adress, men man ser den om man prenumererar på blogginläggen via Bloglovin´.

Tydligen har bloggen fastnat i ett spamfilter eftersom jag var alltför ivrig med att kopiera texter, bilder och länkar från och till andra sidor i ett inlägg jag skrev före helgen. Jag har försökt ta bort allt som kan störa men det verkar inte bli bättre.

Jag jobbar vidare på saken.


Titta bara så ledsen jag är över min osynliga blogg. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anita Nu verkar det funka igen, torka tåren



Paul

2012-02-14 @ 21:08:05
Postat av: Anita BJ

Hehe... Ja vi får hoppas på det. Den kommer och går då och då som det verkar. Jag håller tummarna!

2012-02-14 @ 23:44:49
URL: http://anitabjohansson.blogg.se/
Postat av: MammaMedia

Tårbilden är jättefin, men nu är det dags att torka tåren. Tur att vi är två som leker med våra bloggar. Det är högt och lågt och vi kan alltid skylla påa tt vi jobbar med sånt här och själva måste testa.

2012-02-15 @ 10:32:45
URL: http://mammamedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0