Julklappsönskelista - Cowboytema

Det börjar bli hög tid att göra en önskelista till tomten tänker jag, så det får väl bli några inlägg med finasaker som jag vill ha. Man måste ju få drömma. Och om tomten missköter sig så får jag väl göra nåt åt det själv i värsta fall om det känns livsnödvändigt.
 
Jag tänkte faktiskt börja med lite cowboytema! Lite förvånad är jag själv över det, eftersom det var många år sedan (typ 1987 nån gång) som jag ville ha något cowboyaktigt. Då gick jag runt i supermoderna (på den tiden) svarta lågklackade cowboystövlar, och det var då midjejackor med långa fransar och stora axelvaddar var inne. Fast en sån jacka hade jag aldrig, så ball var jag inte. Men jag tror jag hade en svart cowboyhatt i filt, också en sån där westernslips och kragspetsar. Fast jag tror aldrig jag vågade ha allt samtidigt, och tur var väl det :)
 
De här grejerna vill jag däremot ha tomten, jättegärna!:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0