Dagens i buteljgrönt och bling

Idag premiärar jag två reafynd; gröna byxor och matchande fulsnygga blingiga örhängen:
 
De vardagsfina byxorna hittade jag till ett vrakpris på Ellos, blott 119 kr! Och förutom i grönt (eller smaragdgrönt som den kallas på Ellos) finns de i svart, vinrött, mörkblått och grått. Jag har köpt alla färger utom de grå. Det blir fyra par byxor till priset av ett par kan man säga! Jag kan verkligen rekommendera dem, än så länge verkar de helbra. Tjock bomull, pressveck och lagom bootslånga. De är bara lite vida i midjan så där har jag sytt in dem lite med två kilar baktill.
 
 
Örhängena kommer från H&M. Jag hittade dem i nån fyndlåda där, och jag såg idag att de råkade innehålla samma buteljgröna färg som byxorna så de fick åka på för att matcha byxorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0