Rea-shopping

Jag har fyndat lite på rea! En kimonoliknande cardigan och en trenchcoat. Cardigan:en är ganska nyshoppad i Umeå, men trenchen inhandlades på Storheden i Luleå när jag var där under påsklovet för ett par veckor sedan.

Fynden ser ut så här på ett ungefär:


Cardigan med kimonoärm i orangeröd färg från BIK BOK för ca 175 kr istället för ca 350 kr.


Beige trenchcoat från H&M för 200 kr istället för flera hundra till. Tyvärr minns jag inte vad den kostat från början. Trenchen behöver få bälteshällorna nedflyttade eftersom jag är så lång, också behöver den sys in i sidorna nedtill lite, så jag ska ta kontakt med lämplig sömmerska för dessa saker. Det blir nog bra, bara jag får tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0