Lördag på Levar Hotell

Nu är det snart slut på påsklovet som jag försökt krama ur det mesta av, och kanske har det därför känts extra långt. 

Så här sista dagen har jag ägnat en hel del tid åt att justera/laga saker som behövt sys lite här och där, men också haft grann-besök, varit en sväng på fika i Sävar, lagat mat och pysslat med en del annat.

Annars har vi, som jag skrivit om i ett tidigare inlägg, senaste dagarna haft besök av Pelles mamma Karin som firat sin födelsedag med oss. Som jag också skrev tidigare så ville hon bjuda ut oss på mat, och hon valde mysiga Levar hotell i Nordmaling som är Västerbottens äldsta gästgiveri:




Mitt sällskap, minus Filip som för stundne var på upptäcktsfärd i huset.


Pelles syster Ewa-Lena fick in en imponerande Fudge Sundae.


Filips undersöker sin fina glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0