Sydväst på

Häromdagen riggade jag Filip för ännu en dag med regn. Hans sydväst, regnhatten alltså, har varit borta så han har haft en lånes på förskolan, men på morgonen letade jag reda på hans egen. Samtidigt råkade jag hitta en gammal napp med hans namn på som han hade på förskolan i våras.

När han fick på sig hatten och nappen i munnen så kände han sig nog lite speciell och sa "Fota mig!" så det ställde jag ju självklart upp på. 

Han ser så liten ut, och lite trött ut på bilderna tycker jag, lilla gubben min. Varje dag måste han vara så duktig och stor och vara på förskolan hela långa dagarna fast han är så himla liten. Helst skulle man bara vilja vara nära honom hela tiden:




Kommentarer
Postat av: Mona Persson

Nej men gud vilken gullig kille och vilka ögon han har. Det blir nog en riktig tjejmagnet dom ögonen. Kram

2011-09-14 @ 21:19:47
Postat av: Anita BJ

Tackar Mona, han är en riktig goding, men vore väl konstigt om jag tyckte annat :)

2011-09-14 @ 21:39:59
URL: http://anitabjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0