Rött!

Jag tänkte jag skulle fortsätta på temat shoppingterapi som jag började med i detta inlägg, dvs att välja och lägga ut kläder och smycken på bloggen som jag vill ha så att jag kanske kan sluta vilja ha dem. Det kommer säkert funka, eller hur?

Nu blir det en röd outfit, för jag älskar rött. Vågar man inte annars så kan man ju ha det under julen.
Jag tycker att det är jättsnyggt att matcha hela klädseln, men det är sällan man ser nån göra det i annat än helsvart. Ja det skulle vara vitt på studentexamen då. Det krävs ju lite mod att ha framträdande färger från topp till tå.

Jag kommer defintivt köpa en fuskpälskrage om jag råkar på någon fin. Den röda här nedanför är ju jätteläcker. Sen är jag väldigt svag för kilklackar och stora smycken:


Enkel och slät röd klänning från Asos, röda kilklackar från La Redoute, armband från Topshop.


Fuskpälskrage från Asos.


Den enkla klänningen blir ju ordentligt festfin med detta stora halsband från Topshop.

Kommentarer
Postat av: Mona Persson

Hej!! Gud va snygg den röda klänningen och skorna var. Ja, nu får man snart ta fram hösten men först ska jag ju till Mallis en vecka. Kram

2011-09-14 @ 21:30:20
Postat av: Anita BJ

Roligt du gillade grejerna Mona! Så härligt åka till Mallorca. Kram på dig :)

2011-09-14 @ 23:09:42
URL: http://anitabjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0